למה שיווק דיגיטלי בשערי מדע ומשפט?
התמחות בתחום מבוקש ומתגמל
ההשתתפות בקורס תאפשר לסטודנטים להפוך למקצוענים באחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה, כמו גם להכיר ולהבין לעומק את ההזדמנויות שטומן בחובו המרחב הדיגיטלי לקידום העסק והקריירה.
התנסות מעשית
ניהול קמפיינים ומגוון ערוצי תוכן לחברה או עסק קיימים.
למידה חווייתית
השתתפות בתחרויות מקצועיות ובסדנאות של למידה אינטרקטיבית ושיתופית.
ליווי ע”י מנטורים מובילים
הדרכה אישית על-ידי מקצוענים בתעשיית השיווק הדיגיטלי
התאמה לאנשים עובדים
לימודים במסגרת המותאמת לצרכי הקהל העובד
יחס אישי
25 תלמידים בכיתה
תמיכה אונליין
קבוצת פייסבוק סגורה ייעודית לקורס לצד זמינות חומרי הלימוד באתר הקורס
למי מיועד הקורס?
- למעוניינים להכיר ולהשתלב בתעשיית הדיגיטל
- למעוניינים בהסבת מקצוע חדש
- למעוניינים בהכנסה נוספת
- לפרילאנסרים אשר מעוניינים להבין לעומק את עולם הדיגיטל
- לבעלי עסקים/מנהלים
- מנהלי שיווק ופרסום
מהות הקורס
במהלך הקורס ירכשו הסטודנטים רקע נרחב בנושאים הבאים:
- אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי ודפי נחיתה, בניית תכנית שיווקית מתקדמת ואפיון דפי נחיתה
- Google Ads – הקמת קמפיינים, מדידה ואופטימיזציה
- מבוא ל- SEO
- פייסבוק ממומן, אינסטגרם, אורגני + עבודה עם מובילי דעת קהל ברשת
- סדנת כתיבה שיווקית
- בניית אתרי וורדפרס ובניית אתרי WIX
- אפילייט מרקטינג + שיווק באמצעות תוכן: Taboola, Outbrain
תוצרי הקורס
עם סיום הקורס יוכלו הבוגרים:
- לערוך מחקר מתקדם ברשת אודות מילות וביטויי מפתח, טרנדים ומתחרים.
- לגבש תוכנית שיווק דיגיטלית לחברה/עסק קיים.
- לשווק מותגים ועסקים ברשתות חברתיות.
- לבצע פעולות אופטימיזציה על מנת לייעל את הפעילות הדיגיטלית של החברה.
- לקדם אתרים במנועי חיפוש בצורה אורגנית.
בסיום הקורס ידע הסטודנט לבנות אסטרטגיות שיווקיות דיגיטליות, ולהוציאן אל הפועל באמצעות שימוש בכלים היישומים המתקדמים ביותר!
שיטת ההוראה
• הקורס יתקיים פעם בשבוע בימי ג’ בשעות אחרה”צ בין השעות 17:00-21:00.
• הקורס מונה -14 מפגשים, 5 שעות אקדמאיות כל מפגש – סה”כ 70 שעות עם אופציה להרחבת תכנים ע”י 30 שעות מקוונות.
• במהלך הקורס ישוייכו הסטודנטים לקבוצת פייסבוק סגורה במסגרתה תתקיים למידה והעשרת תכנים ע”י המרצה וחברי הקבוצה.
*השיעורים יתקיימו במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט ברחוב מרגוע 5, הוד השרון